City of death
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Politie Bericht; Gezocht.

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Donovan

Donovan


Post points : 8893
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kartonnen doos.

Paspoort
Leeftijd: 21
Groepsleider: Keeping an eye on Alessandro *sigh*
Partner: ×

Politie Bericht; Gezocht. Empty
BerichtOnderwerp: Politie Bericht; Gezocht.   Politie Bericht; Gezocht. Icon_minitimewo feb 29, 2012 6:30 am

× Gezocht ×
Wegens stalkerige werkzaamheden en het lastig vallen van alle organismen op de planeet Aarde.


DEN HAAG 29-2-2012 - Wegens meldingen aan de politie vanuit heel Nederland zijn wij op zoek naar een donkerblond schepsel. Het is gedefinieerd als vrouwelijk, maar hiervan zijn we niet geheel zeker. Dit schepsel is niet verbonden aan de dag of de nacht, kan van de vroege ochtend tot in de late uurtjes van de avond gevaarlijk en irritant zijn.
Uiterlijke kenmerken:
× Groen/bruine ogen - Als het je van heel dichtbij aanstaart zegt men soms ook een grijzige tint te zien.
× Grotendeels van de tijd een lach op het gezicht.
× Rond de 1.66 lang.
LET OP! dit schepsel loopt op haar tenen, dus deze maten zijn bedrieglijk! Betere afmeting is ongeveer 1.70.
× Donkerblond, lang haar met een natuurlijke golf erin.
× Vaak onder de blauwe plekken van verdedigings pogingen van de slachtoffers.
× Oogt menselijk.

Mocht het zo zijn dat u blind bent, of er een andere reden is dat u deze uiterlijke kenmerken niet kunt zien of waarnemen dan volgt hier wat verdere punten waarop u kunt letten.
× (te) Vrolijk.
× Irritante, schelle lach.
× ...die je eigenlijk altijd hoort.
× Naïef
× Beweert van de vrienden en familie te houden - van dit standpunt zijn we bijna zeker dat dit niet klopt en het dit soort relaties niet kan hebben. Aangezien wij weten dat het onmogelijk is om met dit schepsel samen te leven.
× Huist momenteel in en rond Den Haag.
× Schuilt doordeweeks op een school, 5VWO.
× Kan op donderdag avonden ook in een dojo te vinden zijn, waarin het in een overgrote witte pyjama "haar" worstelkunsten verbeterd onder schuilnaam "Judo".
× Oefent het misdadige gedrag ook uit via internet. Onder de bewering in een poging zich menselijk te gedragen en te zeggen dat een van "haar" hobby’s schrijven is.
× Met berekeningen weten we dat de geboorte datum ongeveer rond 22-11-1994 moet liggen. Dat maakt haar nu bijna 17 jaar.
× Reageert op de kreten "Elodie" "Elo" en verdere varianten daarvan. Maar ook de kreten als "Mongool" "Sukkel" of "KutElo" hebben we gemerkt dat er een reactie ontstaat.

Verder hebben we gemerkt dat het zich erg goed probeert te camoufleren in de menselijke wereld. Daarbij gebruikt het mensen om het menselijke gezin dat wij kennen na te bootsen. Hierbij heeft het een gezin gekozen met gescheiden ouders, een oudere zus van 21 en een tweelingbroer. Af en toe ontvoerd het leeftijdsgenoten onder het mum "gezellig doen met vrienden".
Van tijd tot tijd probeert het menselijk over te komen door in zichzelf te praten, te zingen op een manier die uw oren kan doen laten bloeden, zichzelf "per ongelijk" voor schut te zetten.

Heeft u dit schepsel gesignaleerd? Geef het dan zo gauw mogelijk door aan de politie. Probeer het niet zelf te benaderen of te overmeesteren. Wijwater, knoflook of zilver bestek helpt niet. Mocht het u benaderen en zelfs aanvallen met "haar" lach, "haar" praatjes die alsmaar door lijken te gaan of oogt vriendelijk kennis proberen te maken is het enkel af te leiden met chocolade (taart), foto's van leuke jongens, lollies, verbod op huiswerk, lachwekkende leraren, leuke feestjes, gezelligheid, piano geluid (eigenlijk veel muziek), Mao, Jack Sparrow (grotendeels Johnny Depp verder ook), Damon Salvatore, Laulau, Sneep, een reis naar Australië (als u dit kan voltooien vragen we graag een enkele reis te kopen, zodat het moeilijker voor het wordt om terug te komen) en cadeautjes.
Mocht u nog vragen hebben kunt u die gerust stellen. We zullen ze allemaal uitgebreid beantwoorden, en proberen uw zorgen voor uw kinderen weg te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Prim
Admin
Prim


Post points : 8916
Leeftijd : 25
Woonplaats : Haarlem

Paspoort
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: You think so? ERRR, wrong answar
Partner: It's a riddle and nobody knows the answer

Politie Bericht; Gezocht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Politie Bericht; Gezocht.   Politie Bericht; Gezocht. Icon_minitimewo feb 29, 2012 7:16 am

O my gawd, dit voorsteltopic is werkelijk geniaal xD
Ik ga hier stuk van het lachen.
Dude, wat ben ik blij dat jij op dit forum bent.
Buttuh, WELKOM ELODIE <'3
Johnny Depp is hot /kwijl
Van welke muziek hou je?

Xxxxzels Roomzieh
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cityofdeath.actieforum.com
Calypso

Calypso


Post points : 8885

Paspoort
Leeftijd: 26 years
Groepsleider:
Partner: Ain't got no time for this kind of magic

Politie Bericht; Gezocht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Politie Bericht; Gezocht.   Politie Bericht; Gezocht. Icon_minitimewo feb 29, 2012 8:43 pm

Bwhahaha x'D
Nou, ehm, nog niet gevonden "schepsel", ik ga je toch heel veel plezier hier wensen :3

May the force be with me..
Terug naar boven Ga naar beneden
Donovan

Donovan


Post points : 8893
Leeftijd : 29
Woonplaats : Kartonnen doos.

Paspoort
Leeftijd: 21
Groepsleider: Keeping an eye on Alessandro *sigh*
Partner: ×

Politie Bericht; Gezocht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Politie Bericht; Gezocht.   Politie Bericht; Gezocht. Icon_minitimedo maa 01, 2012 11:29 pm

Hahaha, jeeeej ik ben gewild 8D
Uuhm, muzieksmaak. Dat verschilt eigenlijk heel erg van dag tot dag, en van humeur tot humeur c: De ene keer zit ik aan huiswerk met pianostukken op, de volgende dag hups ik mee op Enrique, de andere keer bler ik weer mee op The Overtones ;D. Ik hou eigenlijk van alles, behalve van veel nederlandse muziek - los van Blof ;D.

Gaat vast wel lukken 8D
Hoewel dat actief zijn nog een beetje lastig is ivm vakantie en huiswerk D:
MAAR HET GAAT ME LUKKEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Politie Bericht; Gezocht. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Politie Bericht; Gezocht.   Politie Bericht; Gezocht. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Politie Bericht; Gezocht.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
City of death :: Out of character -OOC :: My name is-
Ga naar: