City of death
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Spit it out -topic

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Prim
Admin
Prim


Post points : 8856
Leeftijd : 25
Woonplaats : Haarlem

Paspoort
Leeftijd: 18 years
Groepsleider: You think so? ERRR, wrong answar
Partner: It's a riddle and nobody knows the answer

Spit it out -topic Empty
BerichtOnderwerp: Spit it out -topic   Spit it out -topic Icon_minitimeza maa 03, 2012 11:25 am

Zit je ergens mee en moet je het echt even kwijt?
Problemen die je met niemand anders wilt bespreken kunnen hier natuurlijk gepost worden.
Je kan om advies vragen of gewoon even rustig je hart luchten.
Want zeg nou zelf: Het eruit spugen is beter dan het opkroppen, neh?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://cityofdeath.actieforum.com
Evalyne

Evalyne


Post points : 8824
Woonplaats : Limburg

Paspoort
Leeftijd: 18
Groepsleider: I can take care of myself
Partner:

Spit it out -topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spit it out -topic   Spit it out -topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 4:47 am

Ik heb 'n blaar op m'n vingers omdat ik continu m'n paard terug moest houden en dat doet echt vette pijn. Ik ben al de hele week aan het twijfelen of ik het uit ga maken met mijn vriend... en ow ja...

Eerste post! (A) XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Casey

Casey


Post points : 8819
Leeftijd : 29

Paspoort
Leeftijd: 17 years
Groepsleider: Not me...
Partner: Who can I trust in this village?

Spit it out -topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spit it out -topic   Spit it out -topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 4:59 am

ik heb onderhand eelt (of hoe je het ook typt) op m'n vingers van de teugels, gelukkig rijd ik met handschoentjes Razz naja de eelt is in ieder geval niet van het aan de teugels trekken, dat hoor je namelijk niet te doen, gewoon van de wrijving, doet zeer D:

heb het de dag voor valentijn uitgemaakt met m'n vriend, en dan durft ie meteen terug te rennen naar zijn ex, ach ja ben toch totaal niet van de vriendjes, dat gehang aan je en je moet persé tijd gaan vrij maken en al dat soort dingen, zo géén zin in XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Evalyne

Evalyne


Post points : 8824
Woonplaats : Limburg

Paspoort
Leeftijd: 18
Groepsleider: I can take care of myself
Partner:

Spit it out -topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spit it out -topic   Spit it out -topic Icon_minitimezo maa 04, 2012 5:12 am

Het is idd die wrijving. Het probleem is dat ik normaal op een ander paard rij dat heel licht is in de hand. Zodra die aan de teugel loopt lijkt het alsof je niks meer in je handen hebt. Best fijn. Alleen dit monster hangt echt aan je hand. En ja, als je dan gaat buitenrijden, hij is fris en je hebt een groep slome ponnies voor je, dan wil het niet echt lukken. Ik moest een zandberg af, begint hij ineens te bokken. echt zo van, Wat een timing!

En ik heb juist totaal niet dat gehang, en ik hoef ook compleet geen tijd vrij te maken want hij werkt 5 dagen in de week. Dus dat ik het probleem. Ik zie hem echt nooit, dus of het nu de titel "relatie" heeft of niet maakt dus eigenlijk weinig verschil, want dn zie ik hem toch alleen bij de bandrepetitie. Daarbij gedraagd hij zich alsof het hem nog niks zou boeien, zelf al zoen ik met een ander recht voor zijn neus. Hij heeft echt evenveel emoties als een klapdeur XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Spit it out -topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Spit it out -topic   Spit it out -topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Spit it out -topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Foutjesmeldings-topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
City of death :: Out of character -OOC :: Off-game corner :: Babbel corner-
Ga naar: