IndexIndex  KalenderKalender  FAQFAQ  ZoekenZoeken  GebruikerslijstGebruikerslijst  GebruikersgroepenGebruikersgroepen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

Deel | 

Rebelz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alex

Post points : 4910
Leeftijd : 23

Paspoort
Leeftijd: 18
Groepsleider: ~
Partner: ~Let me tell you a story bout' a boy and a girl, A very different version than you've ever heard.~

BerichtOnderwerp: Rebelz   vr maa 09, 2012 11:04 pm

Rebelz

~ I bite my tongue so you don't hear me.
I wanna hate every part of you with me~

~Who are we?~
De Rebelz, zijn eigenlijk jongeren die liever tegen de draad in gaan. Ze kunnen behoorlijk kattenkwaad uit halen en daarmee in de problemen komen. Niet dat hun het erg vinden. Ook proberen zij de raadsels van het Stadje Floyds op te lossen. Ze willen niet wachten totdat de politie een keer heeft vertelt wat er aan de hand is. Nee ze willen zelf onderzoeken wat het is en zelf bepalen wat ze er mee gaan doen. De Rebelz zijn opzich geen vervelende jongeren, ze doen anderen geen kwaad en willen ook helemaal niet gezien worden als jongeren die mensen kwaad doen. Ze willen alleen er voor zorgen dat de problemen in Floyds worden opgelost. Dus wie sluit zich aan?

~Regels~
~ Just be nice and find the secret.
~ Hou je gewoon aan de forum regels, dan komt alles goed!

~Leider~
Alex Yule & (Heb nog iemand nodig)

~Leden~
Meld je aan!

~Button~

Deze mag je gebruiken hoeft niet!

~~Leiders:Alex YuleLast Member:~Member:~notes:HI~ ~

Ik hoop dat het zo goed is xD, ik heb namelijk nergens in de regels kunnen vinden wat er precies in moest staan. Of ik heb er overheen gelezen =D

Here's my cup of care,
Ow look, its fucking empty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken

Rebelz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
City of death :: In-game related -IGR :: Groepen :: Aanvragen-
Ga naar: